قیمت گذاری یک دلاری یکی از شیوههای قیمت گذاری منوهای فست فود و رستورانها میباشد که برندهای مخالفی در سطح جهان، از معروفترین آنها مکدونالد به عنوان بزرگترین فست فود زنجیرهای دنیا تا برندهای منطقهای استفاده میکنند در واقع روشی است که در آن با مشخص کردن یک قیمت واحد که قالبا این قیمتها مبالغ کمی میباشد به شما این امکان را میدهد که با توجه به بودجهای که برای غذای خود ( جعبه غذا ) در نظر گرفتهاید بهترین انتخاب را داشته باشید به عنوان مثال مکدونالد منویی دارد که به صورت مشخص آمده است با یک دلار، دو دلار و سه دلار چه طیف محصولاتی را میتوان تهیه کرد.
البته توجه فرمایید که در موارد بسیاری این قیمتها به صورت خرد نیز استفاده میشود به عنوان مثلاً نود و نه سنت که به پول رایج کشور ما تقریباً حدود چهار هزار و پانصد تومان میشود. از جمله مزیتهای این منو جذب بسیار بالای مخاطب به علت قیمت مناسب و بار ذهنی مثبت برای مشتریان به واسطهی وجود یک محصول ارزان قیمت در یک فروشگاه معتبر است که موجب افزایش فروش محصولات فست فود میشود. قیمت گذاری یک دلاری منو فست فود
البته توجه فرمایید که در موارد بسیاری این قیمتها به صورت خرد نیز استفاده میشود به عنوان مثلاً نود و نه سنت که به پول رایج کشور ما تقریباً حدود چهار هزار و پانصد تومان میشود. از جمله مزیتهای این منو جذب بسیار بالای مخاطب به علت قیمت مناسب و بار ذهنی مثبت برای مشتریان به واسطهی وجود یک محصول ارزان قیمت در یک فروشگاه معتبر است که موجب افزایش فروش محصولات فست فود میشود.
منبع : چاپ و بسته بندی ایرانیان پک